Een massagetherapie sessie duurt 90 minuten.
Het aantal behandelingen
Hoe lang je massagetherapie blijft volgen is afhankelijk van je hulpvraag en de aard van je klachten. De mate van contact met je lichaam en gevoelens is hierbij van belang. 3 tot 10 sessies is een richtlijn.
Tarief massagetherapie
Een massagetherapie consult kost €50,-. Een sessie duurt tussen de 1 uur en een kwartier en anderhalf uur.
Stoelmassage
Een uitgebreide stoelmassage duurt ca. 25 minuten en kost €25,-.
Lees meer>>
Openingstijden
|
Overdag |
|
's Avonds |
ma |
10:00 - 16:30 |
|
20:00 - 22:00 |
di |
10:00 - 16:30 |
|
20:00 - 22:00 |
wo |
10:00 - 16:30 |
|
20:00 - 22:00 |
do |
10:00 - 16:30 |
|
20:00 - 22:00 |
vr |
10:00 - 16:30 |
|
Gesloten |
Openingstijden kunnen afwijken. Bel of mail voor een afspraak.
Algemene voorwaarden
- Annuleren van een afspraak is kosteloos mogelijk tot uiterlijk 24 uur voor aanvang. Afspraken die korter van te voren worden afgezegd, worden in rekening gebracht.
- Met de duur van een sessie wordt bedoeld: van binnenkomst tot vertrek.
- Holos Massagetherapie is een behandelvorm die ik geef aan cliënten die er bewust voor kiezen om aan hun bewustzijn en acceptatie te werken en meer in contact willen komen met hun gevoel. Ik bespreek vooraf of je voor Holos Massagetherapie kiest.
WKKGZ
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.
Klachtenfunctionaris
Het kan voorkomen dat u als cliënt van mijn praktijk een klacht heeft over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat u deze klacht rechtstreeks metmij bespreekt. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik u aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Geschilleninstantie
Het staat u vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door u gewenste resultaat leidt – u te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.
Met ingang van december 2020 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vindt u via de website van het
NIBIG.
Contact
Wanneer u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met het NIBIG via
klachten@nibig.nl Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en eventuele verdere procedure.